افتتاح واحد مشترك اجرائيات شهرداري و نيروي انتظامي در شهر يز د

یزدفردا: به منظور انجام امور اجرائيات در شهر يزد و ارائه خدمات بهتر با همكاري نيروي انتظامي و شهرداري از دوازدهم اسفند ماه واحد مشترك اجرائيات آغاز به كار كرد.
به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شهرداري يزد در راستاي انجام امور اجرائيات در سطح شهر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در روز دوازدهم اسفند ماه با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر ، مسؤولان نيروي انتظامي ، شهردار و جمعي از پرسنل شهرداري يزد واحد مشترك اجرائيات شهرداري ونيروي انتظامي يزد در محل بلوار شهيد صدوقي (ره) جنب مسجد اهرستان افتتاح شد.
در مراسم افتتاح اين واحد سيد علي محمد ميرحسيني سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد با اشاره به درهم تنيدگي وظايف نيروي انتظامي و شهرداري بر همكاري هرچه بيشتر اين دو تأكيد كرد.
محمد فقيه خراساني رئيس شوراي اسلامي شهر يزد هم با تأكيد بر نظم خاطرنشان كرد كه در سايه نظم و انضباط هر گونه پيشرفتي ميسر مي شود.

مهندس ميروكيلي شهردار يزد نيز در اين مراسم اظهار داشت: شهر هرچه قدر خوب و زيبا باشد اما نظم و امنيت در آن نباشد شيريني اين زيبايي به مزاق مردم خوش نمي آيد.
وي اظهار اميدواري كرد با همكاري نيروي انتظامي و شهرداري در امور اجرائيات بتوانيم با قدرت و قوت بيشتري ارائه خدمات نمائيم.
شهردار يزد ضمن تأكيد بر همكاري شهرداري با نيروي انتظامي آن را تضميني بر موفقيت امور اجرائي دانست و خاطرنشان كرد وقتي اين همكاري برقرار باشد ديگر نيازي به مكاتبه و فرصت سوزي نيست .
همچنين در اين مراسم سرهنگ نيكوكاران معاون هماهنگ كننده فرمانده نيروي انتظامي استان يزد با سفارش بر رعايت احترام به شهروندان و حقوق مردم اظهار اميدواري كرد نيروي انتظامي و شهرداري با ياري خدا و توكل بر او دست به دست هم دهند و بر نازيبائيهاي شهري پيروز شوند.
وي گفت: با اجراي برنامه هاي يكنواخت و رعايت سلسه مراتب در اين همكاري، به استقبال موفقيت هاي بيشتر برويم.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا